vrijdag 8 november 2013

Mijn dochtertje Evi met haar knuffeltje Giraffe

Mijn lieve dochtertje Evi met haar knuffeltje. Deze fotosessie is alweer van een hele tijd geleden en nu ze een andere knuffel heeft moest ik ineens weer aan deze foto's denken. Haar giraffe moest overal mee naar toe en ze hield het altijd vast aan het nekje zoals op de foto. Ook trok ze in die periode altijd haar haarspeldjes uit en keek ze er altijd ondeugend bij. Grappig dat dit soort foto's meerwaarde krijgen als ze niet meer de speldjes uittrekt en een ander knuffeltje krijgt!! Dat is niet alleen met deze foto's zo, maar ook dat ze nog borstvoeding had en een flesje kreeg, van haar wiegje naar ledikant ging en nog veel meer. De tijd gaat zo snel en deze foto's trekken mij weer even terug de tijd in....en wat geniet ik daarvan!!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten