vrijdag 13 september 2013

Bruiloftsfotografie (bruidsreportage) Maaike en Sjoerd in Woerden

Wat een prachtige dag hadden Maaike en Sjoerd en wat een leuk stel is dit toch! De avond van te voren  ben ik al naar Woerden gereden en heb ik heerlijk geslapen in een mooie bed&breakfast de Zilverlinde.  Zo kon ik de volgende dag fris en fruitig en vooral op tijd aanwezig zijn bij de voorbereidingen van Maaike in een nog mooiere bed&breakfast de Olthuys! Sjoerd en Maaike zagen elkaar voor het eerst in de slaapkamer boven, daar hadden ze even een moment voor hunzelf voordat ze naar beneden gingen waar alle daggasten al waren voor een lekkere biologische lunch. De fotosessie was een feest met hun en wij hebben ook heel at gelachen. De rest van de dag verbleven wij weer op een mooie locatie de keuken van Hackfort waar ook de ceremonie was. Toen de gasten aan tafel gingen voor het diner ben ik in mijn auto gestapt en ben ik met een glimlach naar huis gereden.






























Bruidsjurk: Victor's wedding design www.victorsweddingdesign.nl
Schoenen bruid: Stylez shoez Rotterdam www.stylezshoez.com
Burgerlijke stand en feestlocatie: Keuken van Hackfort www.keukenvanhackfort.nl
Bed and breakfast waar bruid zich klaar maakt en opgehaald werd: Olthuys in Vorden www.olthuys.nl
Drukwerk: Elkaartje.nl www.elkaartje.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten