maandag 15 november 2010

Baby Mika deel twee

vorige week ben ik nog een keer terug geweest naar Mika, omdat hij de vorige keer niet in zijn blootje wilde en al helemaal niet wilde slapen. Kachel stond nu op 21 en hij was lekker aan het uitbuiken dat ik binnen kwam. Hij had er inderdaad zin in deze keer!
Wat ik mooi vind is dat hij heerlijk ontspannen is en dat je zelf op een foto al zijn haartjes op zijn rug ziet. Baal ervan dat ik die zelf niet heb van mijn eigen zoontje Duco toen hij nog zo klein was....
Monique, hier zijn er dan een aantal om alvast te kunnen bekijken!

Deze foto kon ik niet laten om te bloggen, hij is zo grappig!






Na de shoot lag hij zo heerlijk en helder in zijn box naar het mobieltje boven hem te kijken, dat ik het niet kon laten om daar nog een foto van te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten